22 dagar kvar

14

Så här ser det ut hemma hos mig idag, 22 dagar kvar till flytten. Har passat på att packa ganska mycket under alla mellandagarna nu när förskolan är stängd och jag ändå varit hemma. Har passat på att rensa och slänga massor vilket känns inte bara skönt men även som en nödvändighet. Totalytan på nya lägenheten är 130 kvm, det är nog ungefär detsamma som vi har idag i radhuset men minus alla förråd. Lika så bra att göra sig av med gamla ”bra-ha-saker” tänker jag.

Dagens habegär, från Cox & Cox;

c1ffd8bc4f9a70435dacc4c4cb456573 (1)
Tore Floor lamp copper
43bf90799052d73448b9a6c961984924
Tore Table lamp copper

Nu ska jag leta fram skridskor, jag vet att de finns någonstans! Isen på ”vår” sjö är cirka 15 cm så kanske blir det en liten tur imorgon.

Kommentera här

