Nyinflyttade!

Rindö
Den gick inte in i hissen…

I tisdags flyttade vi in och jag vet knappt vart tiden sedan dess har tagit vägen. Jag är så glad att vi fick så mycket hjälp under flytten annars hade vi väl burit än! Tänk vad man samlar på sig under åren, detta trots att jag rensat och slängt massor.

Jag hade ett par saker som jag verkligen bävade för under flytten och det största och tyngsta lyftet var vi många man på. När den gigantiska spegeln väl stod på plats i vardagsrummet ( i helt stycke) var det som att jag kunde andas igen. Nu återstår att placera den rätt givetvis men det är i jämförelse en baggis. Vi har ingen förskola på ytterligare 10 dagar så nu ägnar vi oss åt att utforska vår omgivning- en bit i taget. Det är slående vackert här på Rindö. Skärgården sprider en sorts lugn och harmoni som avspeglar sig i det mesta. Jag njuter.

Rindö skärgård
Vackert även i riktigt fulväder.
Kommentera här

